Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 1, 2010

miss u already...

esok aku akan sambung perjalanan utk melawat ladang2 di semenanjung pulak.destinasi seterusnya penang, perak dan negeri 9.akan kembali ke putrajaya pd hari jumaat.kembali masuk ofis pd isnin miggu depan.


perasaan? gembira sbb x masuk ofis yg mcm dlm petiais tu.


seperti biasa, mlm sebelum bertolak ke mana2 destinasi luar kawasan, bibir ni mcm melekat kat dahi sharul.aku akan cium dahi dan bahagian2 lain dia byk kali semasa dia tido.


bak kata org 'dekat bau taik, bila jauh bau bunga'...betul ke?


maksud aku di sini ialah, bila sharul disamping aku, geram sgt dgn kenakalan dia.rasa mcm nak marah2.dah byk kali aku tinggi kan suara ...tapi dia jenis x mkn saman.dia suka buat perangai di khalayak ramai.kadang2 bila x tahan, aku akan ajak En Nas balik rumah sbb xder mood dah nak shopping @ jln2.


sebenarnya aku suka gak pegi outsation ni.I have the time for myself.lagi rindu pd rumah dibuatnya.harap mereka pun rindu kat saya.hehehe

No comments:

Post a Comment