Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, September 24, 2010

bad news....new experience

1.05 am....x blh tdo..padan muka aku , sape suruh minum nescafe mlm2

memandangkan esok doktor bg MC...aku x tdo mlm ni pun xpe



yes, aku dah jumpa gynae...a good one and the clinic will be my reference bila perlu nanti



my question has been answered



aku mmg nak tau what's going on when my pregnancy test is positive but then I bleed like crazy


ada 2 kemungkinan

1. miscarriage

2. false positive test



pape pun aku bersedia utk terima apa kata doktor mlm ni


masa tgk diri discan dgn ultra sound...nampak mcm ada...tp mcm xder pun ya

biarlah pakar yg terangkan


hanya tuhan je yg tau perasaan aku bila dia kata xde nampak pregnancy


tapi cepat2 ingat ni semua ketentuan Allah...Dia blh beri rejeki (bak kata adik)

bila2 masa Dia blh tarik blk...ya Allah...aku pasrah..aku x salahkan sesapa...aku terima ini ujianMu dgn redha


Ya Allah....aku bersyukur dgn segala nikmat yg telah Engkau berikan....


xnak layan perasaan sedih...life must go on

3 comments:

  1. relax beb..byk bersabar..beristigfar....bukan untuk kita lagi tu....insyallah next time ada....shahrul ada kan?? nas ada kan??...take care beb....

    ReplyDelete
  2. nape ni yong?sal baby tu ke?erm...im sorry 4 that if its true...bwk2 bersabar yer

    erin ade tag yong utk join contest kt blog...klu nk bersuke2..join la yer...http://eringilegambar.blogspot.com/2010/09/sape-nak-hadiah-free.html

    ReplyDelete
  3. thank syahar..nice to have good friends like u..aku ok je, sbb aku boleh terima takdir ni

    ReplyDelete