Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, September 3, 2010

work meets pleasure part 2 (penang)

selepas berhujung minggu selama 4 hari, aku tinggalkan sharul dan En Nas sekali lagi.kali ni aku ke penang dan bermalam di Sunway Hotel,Seberang Jaya.it's a 4 star hotel.not bad.rate rm189/night nett.

deluxe room

lepas check in, kami cari port berbuka puasa di Nasi Kandar Pelita.dekat je dgn hotel.





tengok tu, org ramai beratur utk dapatkan nasi kandar



malam pulak aku dan Madihah tgk wayang.cerita 'Grown Ups'.ok la gak citer tu.x best sgt tp x mengecewakan juga.thanks Madihah sbb belanja.

then malam jumpa ex-classmate Diha masa belajar dulu.dia bawa kami mkn char kuey teow.I'm not a big fan of char kuey teow tapi pada aku, tempat tu char kuey teow dia paling sedap yg pernah aku rasa selama 28 tahun aku hidup.ni yg ramai2 ni semua nak mkn char kuey teow atau sate.sbb tu je menu yg ada.





sedap hingga bila dapat je, terus mkn tanpa tgk kiri kanan.xsempat nak amek gambar.dah nak habis baru la...





the best part is the sahur...walau kena turun ke cafe instead of dihantar ke bilik,suasananya dah mcm breakfast time.ramai...yg bukan melayu pun sanggup turun early in the morning.

kalau boleh semua menu aku nak rasa.tapi x larat nak mkn semua sbb x biasa mkn byk awal pagi (ye ker?)


the main course

my favourite...pineapple danish (aku mkn 2 ketul) dan croissaint with butter spread..heaven

No comments:

Post a Comment