Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, September 25, 2010

please take away my ATM card

selama ni En Nas yg 'pegang' kad ATM aku ( 1 je yg ada pun)

selama ni apa saja yg aku nak mesti dpt (sbb aku x minta di luar kemampuan kami)

aku x pernah kisah berapa duit yg keluar masuk (that's a bad practice)

dah beberapa bulan akhir2 ni aku teringin nak 'pegang' kad ATM aku sendiri

so setelah beberapa bulan memujuk rayu, akhirnya En Nas bg kad ATM aku...yahoo..

cubaan pertama...aku nak limitkan perbelanjaan kehendak nafsu sebulan RM200 je

utk baju,kasut,handbag,perabut @ hiasan rumah.....bestnya !

RM200 sebulan cukup la kan?

petang tadi aku meneman Iqah pergi IKEA sbb dia nak beli barang hiasan utk bilik sewa dia di Shah Alam (kakak yg baik kan? :p )

kalau aku dah sampai IKEA, xkan aku x membeli...so aku set limit RM100 - 150 je sebelum sampai IKEA..apa2 yg aku teringin la..sbb aku x plan nak beli pape pun.


sampai IKEA.....aku ambil la apa yg teringin


paling best is this one








carpet ni RM89 je ! murah kan?



at the end




barang2 yg aku 'teringin' cost me......RM232.80 !




" By.....amek kad ATM ni balik"



now u know why I don't keep ATM cards

No comments:

Post a Comment