Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, September 23, 2010

2 hari mencari gynae

it took me a while to write a new entry....sbb nak cool myself down from menyumpah seranah sbb x dpt jumpa gynae sejak 2 hari yg lalu.....

misi mencari gynae bermula sejak tgh hari rabu....

setelah lama bercuti raya...aku kembali ke ofis pada hari rabu....

mmg malas tapi dah xde alasan nak duduk kat rumah...hari isnin aku x sihat....tapi isi borang cuti je lah.....dgn En Nas yg busynya...malas nak ke klinik

hari selasa pagi, bleeding masih byk dan xder tanda2 nak berenti..aku cuti lg tapi aku paksa En Nas bwk aku ke klinik utk mendptkan MC..

doktor suruh aku berjumpa gynae..tapi dia ada mention treatened abortion..


pagi rabu aku ke ofis.....atas nasihat kwn2 especially yg ada pengalaman...it was time for me to seek for a gynae and take this problem seiously



aku rasa nak balik jugak time tu sbb aku semakin takut kehilangan 'budak' ni...I love 'it' already

aku called iqah to catch her yg kebetulan on the way to KLIA utk hantar abah

seronoknya bila iqah dtg jemput sampai lupa nak punch out...stupid me

aku ikut dia ke shah alam sbb dia kelas pukul 2..aku suruh En Nas dtg jemput aku di shah alam je sbb dia ada kat subang airport masa tu


kami tunggu En Nas sama2 sambil aku mkn lunch di KFC Sek 7...sambil tu aku pujuk iqah to ponteng kelas..jahatnya aku....hahahahaha...


lepas En Nas amek, aku mulakan pencarian gynae kat area balakong. ada 2 tempat yg aku tau melalui internet


sampai klinik A....TUTUP HARI RABU




!!!!! BODOH !


then cari klinik B.....x jumpa....aku called no yg aku amek kat internet tu..

bila dgr suara lelaki cina tua yg angkat aku dah agak mesti salah ni....


ternyata aku betul


TIPAH TERTIPU !! BODOH !


aku sambung perjalanan ke kajang....no klinik pakar....byk klinik umum @ biasa


perjalanan diteruskan ke area bandar baru bangi



hah....jumpa Klinik Ibu dan Anak An Nur ! I knew about this klinik masa survey kat internet tapi x plan nak pegi sbb bangi jauh sgt..


bila sampai depan klinik....



TUTUP ! ! DARI JAM 1 - 6 PTG

AKAN DIBUKA 6 - 10 MLM


WHAT???!!!

kami balik sbb nak amek sharul from taska


mlm kami kembali ke bangi utk ke klinik An Nur tu....ikut jln baru yg x pernah kami ikut sebelum ni


jumpa 1 blok klinik+hospital Al Zahra dan An Nur.....this is better


bila nampak Klinik pakar wanita An Nur...terus tuju ke sana


sampai depan klinik....TUTUP !! W T F !

tapi sempat gak amek no dia.blh la call dulu sebelum dtg lagi


aku ajak En Nas cari klinik An Nur yg mula2 kami jumpa ptg tu



cari punya cari...akhirnya jumpa...tapi

pelik sbb klinik penuh dgn beberapa org mcm sedang baca yassin dlm klinik tu


tapi setelah dipaksa oleh En Nas,aku bertanya sama ada doktor ada ke x

"doktor yg blh buat scan xde mlm ni,mlm esok ada la..." aku diberi kad doktor tu


pagi ni aku x gi ofis lagi...aku sakit kepala sbb blood pressure naik sbb aku stress !

En Nas blk dari tempat kerja 2.30, terus aku ajak dia ke balakong, klinik yg tutup hari rabu tu



bila sampai depan klinik....TUTUP !!! WTF !

tutup terus la !

aku call no klinik pakar An Nur yg aku amek smlm sebelum pegi...nanti x pasal2 kena maki dgn En Nas.....jauh2 dtg...doktor xde

doktor tu kata mlm ni dia ada....so kami akan pegi bangi mlm ni...kalau xder jugak.......oh, I don't want to make any assumption




waiting for tonite....(lagu J.Lo)

No comments:

Post a Comment