Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, September 17, 2010

nak announce ke x? nak announce ke x?

*

*

*

*

aku sangat gumbira !


sbb aku blh membiarkan nafsu makan aku bermaharajalela !







pic google



this time, aku mmg xnak canang 1 dunia yg sharul akan dpt adik lagi

berita x se 'hot' masa mula2 dpt berita sharul akan di'amanah'kan ke dunia dulu


yes ...aku guna perkataan 'amanah' sbb aku sentiasa mengingatkan diri sendiri yg dia milik Allah yg diamanahkan kepada aku utk dijaga di dunia ni.

org yg aku bgtau hanya En Nas sbb dia yg akan membayar bil hospital nanti..mmg aku dah plan nak pilih klinik swasta instead of hospital kerajaan so haruslah beringat utk menyimpan duit ya, nak bersalin ni.

syukur...aku diberi peluang kali ke-2 utk merasai tempoh mengandung.harap aku dan 'baby' sihat sehingga kelahiran dan kehidupan selepasnya.

byk sgt reasons kenapa aku nanti2kan berita ni,hanya aku je yg tau

yg penting kali ni aku berazam nak jaga kandungan dan pemakanan aku sebaik mungkin sepanjang tempoh 9 bulan (atau 7 bulan pun xpe.sharul tu sihat je.Ahamdulillah)

mak, confirm mak kena pencen tahun depan...sbb nak jaga cucu dan saya yg dlm pantang nanti..nanti nas carikan bibik sorg ye utk tolong mak


now that sharul understands what a baby is...






sharul nak baby x?








erk?

2 comments:

  1. yeay!!! hopefully its a girl.. =)

    xpyh tggu nie,nafsu mkn kamu mmg da lame b'maharajalela..
    hahaha~

    ReplyDelete
  2. wahhhhh!!!!!!!!! tahniahhhhh!!!!
    huhu... abes ar, gomok ar ko pasni... hehehehehe
    take care ye mizah.. =)

    ReplyDelete