Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, September 6, 2010

ketagih

sejak aku purchased ini kan.....






aku jadi ketagih la....rasa nak lagi....nak lagi.....dan nak lagi
maklum la...bulan ni dpt duit raya lebih sikit.dgn bonus nya, dgn duit claim nya,..

masa mula2 aku bgtau En Nas yg aku nak beli lagi, dia x bg..dia kata bahaya simpan emas di rumah sbb dia tau aku jenis pakai barang kemas sekejap je.sampai rumah terus buka...rimas..mmg aku x suka pakai barang kemas...tapi tu dulu...sekarang kan dah dewasa....hehe

setelah memujuk rayu....akhirnya....

v

v

v

v

v





tadaaaa..

ni duit bonus ok.aku x kacau duit En Nas pun.and I promise this is my last purchase this year.mungkin Raya tahun depan baru aku beli rantai pulak...(blh percaya ke?)


haruslah kena matching kan?






tengok dah xde tempat utk 'warga' baru ni...kena beli box baru gamaknya





lepas ni kita cari jewelery box yg baru ye By....










eh, By nampak kurus lah dlm gambar ni.....

1 comment:

  1. huaaaaa... ni memang sakan namanye.. hik hik.. seb baik aku x minat gold..selamat duetttt... ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete