Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 8, 2010

sambil menyelam,minum air

semalam aku dan En Nas gi Plaza Alam Sentral, Shah Alam.


tujuan utama : En Nas nak hantar repair laptop dia yg mcm haram jadah.x blh buat keje



En Nas mmg cari kedai ni kalau ada masalah dgn laptop sbb dia penah beli laptop 2nd hand kat sini.penjual ni blh dipercayai la katanya..





sambil menunggu laptop nya siap









En Nas x lepaskan peluang main game








aku?



*

*

*








bijak menguruskan masa yg ada.....



dapatlah sepasang baju kurung kain kegemasan dan 3 helai tudung (hitam,putih,merah)






harga sgt berpatutan ok







rupanya? x surprise la mcm ni..akan dipersembahkan bila raya nanti k







hari ni pulak, selepas waktu kerja, adik dan iqah yg kebetulan bershopping di alamanda dtg menjemput aku


misi utama : mencari kasut raya iqah dan adik nak cari kerepek raya




aku xde benda nak cari.semua serba cukup.cuma kalau terjumpa seluar utk sharul aku mmg nak beli



alih-alih






*


*

*



*



*





ni utk mak mertua aku di kg




cuba teka yg mana satu aku?







ni utk En Nas dan Pit


utk abah pun ada

finally jumpa jugak seluar yg sesuai utk sharul

erk ? iqah, ko dah jumpa ke kasut yg ko cari??

















































1 comment: