Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, September 5, 2010

last buffet for Ramadhan 2010

hello,

mlm tadi ada aku berbuka dgn geng matrik.walaupun ada tanda2 awal demam, aku tetap pergi sbb dah janji.lagipun selagi larat mkn, aku mkn.

these girls mmg my best frens sejak matrik hingga sekarang



dari kiri : ida, me, ain, faza, hana


caca dan geanie juga dijemput tapi atas sbb2 yg x dpt dielakkan, mereka x dpt dtg.
smlm hana sorg je yg dtg bersama suami dan anak2 (2 org).aku dtg seorg.sharul dan En Nas x sihat.tapi kalau sihat pun, aku malas nak bawak sharul tu.mesti aku x dpt mkn puas2.hehe

ain, ida, faza masih belum berfamily lagi.InsyaAllah x lama lagi tu.

aku mmg target nak mkn puas2.konon nak rasa semua menu..tapi x dpt la nak mkn semua,x larat.here are some food yg masuk perut aku mlm tadi..


nasi adalah wajib ok.lauk sambal udang+petai, sayur campur,ayam goreng,sambal ikan keli.marvelous




a bit of western food - pasta and potato salad



sago melaka



sate



dim sum



abc



bihun sup



bubur lambuk

meet us



ida and I shared a room during matrik years



ain dan faza


acara wajib bila berjumpa....of coz la bergosip


tgk tuh....this is a candid photo


sebelum blk, kena la amek gambar di entrance ni




ni x cukup 'korum' ni. caca,farah, and geanie xder


dari dulu sampai skrg aku tetap maintain the one yg paling gemok antara mereka..hehe

ada aku kesah?

No comments:

Post a Comment