Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 1, 2010

babak sedih pg Rabu

ketika entry ini ditulis, aku berada di atas katil di Penang.

aku sambung perjalanan ke semenanjung pulak bersama rakan2 sekerja sehingga jumaat ini.


pagi tadi aku hantar sharul ke taska.mmg En Nas akan hantar aku ke ofis tiap kali aku outstation.malas nak tinggal kete kat ofis.bukan selamat sgt lgpun.


aku mmg x suka hantar sharul ke taska.sbb x sanggup tgk dia menangis.aku faham sgt perasaan dia.mestilah xnak berenggang dgn Ibu dan Abah dia.lagi2 dah 4 hari x pegi ke taska.


mmg tiap pagi En Nas yg hantar sharul ke taska.aku pulak yg akan menjemput dia balik.kalau blh aku nak punch kad tepat pukul 5 supaya blh amek dia di taska secepat mungkin.seronoknya muka dia bila nampak aku di taska tiap hari.



..pagi tadi...(syahdunya bila dia peluk aku erat...sob...sob)


anak aku ni mmg 'putera lilin'



Sharul "Ibu, where r u taking me to? (eleh...mcm la sharul dah pandai speaking english pulak kan?)


erk? muka sape yg lebih sedih ni?


p/s - x sanggup amek gambar sharul nangis masa sampai taska td : (

No comments:

Post a Comment