Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 21, 2010

gila takot !

'Allah maha berkuasa. Dia yg memberi rezeki, dan Dia blh mengambilnya semula bila2 masa'

sejak mlm tadi aku risau sgt sbb darah keluar heavy sgt.dah mcm period byknya.

aku pujuk diri sendiri dgn kenyataan yg paling atas tuh.

mlm td aku berkunjung ke rumah saudara.dia ajak kami sekeluarga mkn mlm.aku mmg sediakan perut kosong bila dah ajak begitu.sampai rumah dia hampir pukul 9 mlm.

aku dgn muka x malunya jd org yg pertama menyenduk nasi bila dipelawa ke meja mkn.

hidangan nasi ayam yg familiar.the chicken rice shop.apa lagi....melantak la aku tanpa hiraukan org lain.


sambil mkn......aku....OMG ! cili sos ni ada cuka!


aku tolak cili sos tu ketepi sambil menghabiskan nasi dan ayam



mlm tu dah mula dah...bleeding


pagi td mmg aku x tunggu....aku paksa En Nas bawa aku ke klinik sebelum dia ke tempat kerja.aku ckp, "uruskan hal miza dulu." pastu nak kerja sampai mlm pun aku x kisah.


dlm perjalanan ke klinik aku dah pasrah...aku fikir good or bad, aku kena announce pd semua.

x ramai yg tau aku pregnant ni.hanya family terdekat (kecuali pit),pembaca blog dgn beberapa kwn yg dpt menangkap status aku di FB je yg tau.

and I was about to announce the big news suddenly maybe miscarriage pulak..tu yg takut sgt tu

cek dgn doktor, doktor kata masih positif.......syukur Alhamdulillah


tapi dia nasihatkan aku jumpa pakar wanita.dan dia juga berkongsi pengalaman bini dia pun bleeeding masa pregnant sampai 8 kali masuk wad...


ok.that feels better





Ya Allah. aku bersyukur kerana masih diberi peluang.aku akan jaga pemakanan ku mulai sekarang.

dan misi mencari klinik bersalin swasta harus dimulakan sekarang


p/s : why this bleeding still doesn't stop? huhuhu

No comments:

Post a Comment