Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, August 31, 2010

work meets pleasure part 1 ( labuan-kuching-mukah)

hai semua,
nak cerita pasal travel ni kena amek mood
last week aku bersama rakan2 kerja travelled to labuan-kuching-mukah.masa spent there sgt la limited.tumpuan adalah utk siapkan kerja which is lawatan ladang, then ada masa kami sempat jln2.tapi frankly masa kami byk di dlm flight @ airport.
I wish I can buy ole-ole utk family n frens, tapi x sempat.dan malas fikir nak beli apa utk korg.budget pun x brape nak ada.so mana yg sempat disambar, tu je la yg ada.

mari layan gambar


23hb ogos, depart from KLIA 18.45


ni hotel yg aku menginap di Labuan



2 katil single bed utk aku seorang. not bad..



cute kan?


yg ni cute x? LOL...gambar gedik wajib ada ok



rate bilik mcm ni rm98/night nett.sahur TIDAK disediakan....jadi inilah sahur aku pagi itu




remember...





24hb ogos, left Labuan for Kuching, time depart 15.35


ni katil aku di Grand Margherita, Kuching. better..rate pun 160++/night




sahur kena order sebelum tido.ada mcm2 menu utk dipilih.mlm pertama di sini aku pilih nasi lemak, jus oren.



mlm kedua aku pilih nasi goreng, jus oren , dan milo panas




one thing I love about this hotel is the decor..cantik sgt








x sah kalau dah sampai Kuching x beli kek lapis kan? walau aku x minat makan, aku beli utk family n fren (yg mengirim)


harus menaiki bot utk mendapatkan kek lapis


dah sampai Kuching, xkan x amek gambar dgn 'kucing2' ni kan



26hb ogos , from Kuching to Mukah, time depart 9.10





sebelum sampai ke sini, kami naik pesawat comel ni.ada 10 penumpang je masa tu.kalau penuh muat 18 org.




oh, blh nampak apa pilot tu buat



ni adalah airport Mukah.di sebelah kira ialah tempat tuntutan bagasi.di sebelah kanan adalah tempat 'check in'

mari tgk bilik hotel ni. I like this one here too

rate bilik ni rm115/night nett.


tv besar tapi hampeh xder tv3


kekurangan - tiada petiais



I would love to have this type of sink. tapi bila basuh muka je, air keluar dari sink.cancel terus

sahur dihantar ke bilik. masa check in, blh pilih 1 antara 2 set munu.I chose set mee goreng. menyesal



sekian, terima kasih


p/s - harus mengundur diri skrg sbb nak tidokan sharul.dah kul 11 lebeh

No comments:

Post a Comment