Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan datang lagi

Alhamdulillah, bersyukur sgt kerana berkesempatan menyambut Ramadhan sekali lagi.Ramadhan for me is like New Year sbb...that's the time aku berazam.seperti tahun2 yg lepas,aku berazam utk mengumpul sebanyak mungkin pahala.Ramadhan mengajar aku the real disiplin.disiplin utk solat bila masuk waktu,menahan marah,menahan diri dari mendengar @ bercakap tentang org lain,dan lain2 lagi.

bercerita tentang sahur, kami dengan x sengajanya x bangun sahur hari ni.ni gara2 handphone yg aku baru beli semalam.oh ya, kenapa aku beli hp baru? malas nak cerita tapi ringkasnya, Sharul dengan sengajanya campak hp lama aku dalam kuah dal masa aku sedang menikmati roti boom + kuah dal mamak yg sedap tu.anak aku tu dah pandai mengamuk skrg.jgn main2

sambung...aku dah set alarm pukul 4.40 am.tapi sedar2 hp lama aku yg berbunyi mcm biasa iaitu pada pukul 6 pg! (by the way thanks hp lama yg byk berjasa).rupa2nya date yg x betul....hargh!

nasib baik aku mmg x puasa.hehe.seperti kebanyakan tahun, aku x berkesempatan utk menyambut 1st Ramadhan.selalu 'cuti'.so mmg x feel sgt.aku pegi kerja seperti biasa.x lapar sgt pun until....jam 5 ptg,balik kerja..terus melulu ke dapur utk MASAK.so hari ini waktu berbuka bagi aku ialah 6 ptg.hehe.xnak cerita lebih

mlm ni nak ke KLIA,jemput Abah dari Tawau.yeay
lepas tu nak beli barang dapur sikit.sekian

to be continued

No comments:

Post a Comment