Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, August 22, 2010

berbuka di PICC

seperti tahun2 lepas,at least pasti ada 1 hari aku akan berbuka secara buffet x kira di hotel atau kedai makan yg menganjurkannya.
tahun ni En Nas telah menjemput keluarga dan staf2 dari MAS utk berbuka puasa di PICC.agak ramai juga.hampir 50 org dewasa dan kanak2 sbb En Nas menjemput seluruh ahli keluarga mereka.
aku gembira sbb seluruh ahli keluarga ada.keluarga terdekat dan juga jauh.tapi bukan semua,yg mana tinggal berdekatan je.



aku dan family bertolak dari rawang



me & my cipom





us again




'tuan rumah'


ni antara makanan2 yg dah masuk dlm perut aku.





aik..gambar nasik mana?

hp aku ni bengong tahap %&^#$@)! byk gambar2 hilang, x tau mana dia sorok.so xde la gambar tu.

terlalu ramai org pada hari ini.mungkin sbb hujung minggu.walaupun harga rm50 1 kepala..see...org skrg dah x berkira nak bayar berapa pun.dan aku pun rasa bukan 1 pembaziran pd yg mampu.tp aku pantang tgk org yg amek makanan byk tapi x habis.aku x suka.tu bazir namanya, walau ko yg byr.

antara menu di sini ialah ;

2 jenis nasi
1 jenis masakan ayam (xtau ayam masak merah @ paprik,aku telan je)
asam pedas daging
udang masak lada hitam
2 jenis sayur
dalca
kari ikan tenggiri

dim sum
laksa
sate
segala jenis masakan goreng
sup
kambing panggang
ikan bakar
roti

ABC
buah-buahan tempatan
manisan (mcm2 jenis)

minuman panas - kopi(with milk) dan teh tarik
kordial 4 jenis - anggur,jagung,sirap bandung dan apa ntah (warna hijau)

ni antara makanan yg aku nampak, ada lagi yg aku x nampak dan xtau namanya

masa diberi hingga pukul 10 mlm.yg bestnya di sini ada Metrojaya Warehouse Sale mulai 18 - 22 ogos)sepatutnya dia habis pukul 9 setiap mlm tapi hari ni masa dipanjangkan hingga 10 mlm.ada potongan sehingga 80% plak tu.
tapi aku x membeli hari ni sbb 2 hari lepas aku dah beli 2 pasang seluar sharul.

aku seronok bila tgk En Nas seronok melayan tetamu dia.eh,mcm tuan rumah la pulak.

p/s - minggu depan aku akan bersahur dan berbuka puasa di tempat org.outstation lagi selama seminggu.

No comments:

Post a Comment