Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 19, 2010

bukan malas tapi xder mood ok

petang Khamis di ofis...



ni adalah muka saya tika ini (sambil jejari merangkak menaip)

sgt bosan OK nak menunggu jam 5 petang.masa utk balik menjemput sharul lalu menunggu En Nas blk dan bawa saya ke PICC Metrojaya Warehouse Sale.hehe (hari ni saja)
bukan xde kerja sebenarnya.i'm in a middle of doing sumthing here.
tapi..OFIS SAYA SGT SEJUK ! lalu mematikan mood kerja saya..

badan saya mmg x blh tolerate suhu rendah dari dulu lagi.in fact skrg ni rasa mcm semua internal organ saya BEKU ! betul ke saya ni jenis 'warm blooded'?
jejari ni pun mcm lumpuh sbb I can't really feel my fingers.nak menaip pun susah.
waktu ni aku tgh pakai blazer (tebal gak) covered with shawl (yg nipis).selimut pun ada dlm almari tu.oppss..still x cukup.xkan nak kena beli winter coat plak? kalau benda tu sepuluh ringgit petang ni gak aku beli

lagi satu kesan sejuk - cepat lapar la oi.mmg x blh nak berdiet aku ni kalau hari2 mcm ni.

dlm ofis tahan lapar,bila blk umah terus mentedarah.

bila sejuk cepat rasa marah.apa kaitannya, aku pun x tau.

kesimpulannya sejuk = xde mood nak keje

boleh x?

2 comments:

  1. okla sejuk...ofis ak panas je memanjang..(ak ade ofis ke?)..hehe

    ReplyDelete
  2. Ini dah lebih melampau dari duk oversea.. berselimut litup..

    ReplyDelete