Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 12, 2010

tak best nya : (

petang khamis....di tempat kerja

mood adalah x brape seronok sbb diarahkan utk pegi ke terengganu pada hari ahad.rakyat terengganu ok la kan sbb mmg diorg keje hari tu.

tapi nak kata apa? dah dasar "saya yang menurut perintah"

al kisahnya,ada option utk fly instead of naik kete 8 -9 jam.tapi memandangkan susah nak bergerak ke sana sini,lagi2 nak bersahur nanti,maka lebih baik la aku book kete jabatan cepat2.dengar citer Rozi yg akan standby utk drive kami ke teregganu nanti.dia ni ok.pd aku x byk masalah.dah byk kali drive utk aku.

so yg akan pegi ialah Dr Iza,aku dan Farah.at least blh borak2 dlm kete.xlah bosan sgt.kami akan bertolak sabtu pagi dan bertolak balik isnin pagi.the best part is the money claim untuk bulan Ogos.yeay

namun aku masih anggap benda ni is 'nothing' sbb I've gone through hari2 without my Biby and Cipom suatu ketika dulu(masa diorg duk di Perak).lain kali la cerita pasal tu ek.aku anggap pergi ku x lama.dan benda ni akan buat 'mereka' lebih rindu kat aku.hehe.mcm aku x rindu kat 'diorg'.haha

tinggallah Cipom dgn Abahnya.jgn nakal2 ye bucuk.nanti Ibu gi outstation lagi baru tau(if only he can understand).

1 comment: