Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 31, 2010

till then IKEA

ahad lepas kami ke IKEA.aku, En Nas dan iqah

tujuan utama nak mkn meatballs tapi nak jugak tgk2 markethall dia kot2 ada hadiah yg sesuai utk bday mak nanti

kami sampai hampir jam 6 ptg.terus tuju ke foodcourt IKEA

ramai dah Q.kami bertiga pun Q juga.mmg sabar.the food was worth waiting for

sambil Q tu, nampak ramai yg mkn chicken leg with swedish herbs with lemon sauce



terliur giler tgk org punya

kali ni aku plak nak cuba rasa chicken leg ni
so mintakla chicken leg for me,En Nas chicken wings 5 pieces, iqah meatballs 10 pieces



bila dah makan......nak muntak ok, sbb memuakkan


chicken leg agak x sedap kalau ikut tekak aku ni.'indah khabar dari rupa' rupanya

ok,now aku patut order meatballs je sbb tu pun dah kenyang.En Nas pun x habis chicken wings dia yg 5 ketul tu.as for chicken leg, lepas ni aku xkan order lg kot


aku rasa lepas ni x dtg lg IKEA kot until aku nak cari barang-barangan utk rumah (bulan lepas pun ckp mcm ni jugak)

P/S : lalu gak markethall dia tp xde barang yg sesuai utk dijadikan hadiah mak

No comments:

Post a Comment