Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 26, 2010

penat tapi puas

hari ni penat sgt ok..

sampai rumah dari tempat kerja hampir jam 10 mlm.padahal jarak ofis dari rumah 5 minit je kalau lampu isyarat semua hijau belaka.

ni gara2 En Nas meeting lama sgt.dtg jemput aku hampir 6.30 ptg tadi.padahal waktu punch card aku 4.30 ptg

janji tetap janji..En Nas dah tunaikan

lepas amek sharul dari taska, kami terus ke alamanda

mmg aku target nak beli sling bag dari butik Carlo Rino..I just can't wait for COACH, beg idamanku.kalau beli online mungkin blh dpt yg murah, tapi x blh percaya sgt.beli depan mata baru puas hati.

En Nas suruh sabar lagi, dia blh bawa aku ke SOGO ahad ni.mungkin dpt yg lebih murah. No no no, xkan x kenal bini sendiri, kalau nak benda tu hari ni, hari ni jugak.muahahaha

sampai Alamanda kami serbu Pizza Hut sbb aku nak rasa 'chezzy6', produk terbarunya.
it was a nice dinner.enough said

lepas dinner, kami membeli barang keperluan(susu dan pampers sharul) di Carrefour.

lepas tu aku terus ke butik CR sambil mencari2 sling bag.beg2 lain x minat dah..x pandang pun.eceh

budget harga bawah RM300..

aku cari sling bag yg pernah aku berkenan suatu ketika dulu (di butik ni)tapi dah xder : (

aku x puas hati, aku terus ke Parkson (tingkat atas) kot2 ada design sling bag yg lebih cantik..puas me'round' dan mencari...xder : (




huhuhuhu..sedih...tapi dasar x sabar, aku pergi balik ke butik CR kat ground floor tu dan nekad must buy something


akhirnya



yeah..may not be beautiful to you but I'm gonna learn to love it
dpt 20% off - herge RM2xx



muka x mandi sejak pagi (abaikan background semak kat belakang tu)








si bucuk ni sibuk je bila Ibu nak bergambar

3 comments:

  1. amboi..sepah nye rumah..
    u should blur the background..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. like ur entry sbb ade gmbr sharul...heheh

    ReplyDelete
  3. miza, kalo nak brand coach murah n not imitation..original from US..classmate aku Farina, wat PHD kat US..aku kirim satu coach ng dia..mmg ori n murah..less RM1k tau...

    ReplyDelete