Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 12, 2010

bila En Nas yg mengidam

petang semalam En Nas beriya ajak aku mkn di Restoren Downtown KLIA...sbb dia teringin nak mkn butter prawn...dan sememangnya butter prawn kat restoren tu paling sedap buat masa ni...kalah Mohd Chan Abdullah


aku x minat sgt butter prawn...lgpun restoren tu mahal so aku malas nak pegi sbb bukan waktu gaji baru masuk (kalau gaji baru masuk, duit mengalir mcm air x hingat dunia)


siapa lah aku utk menghalang org yg mengidam ni kan



muka happy giler !



ni lah rghupenyer butter prawn yg sedap tu...mmg sedap



ni plak lauk pilihan aku...kangkung goreng belacan



lauk pilihan aku utk sharul....sup sayur



nak pulak sharul duduk berdiam kat baby chair ni...selalu x nak


semua lauk2 di atas + nasi 3 pinggan + air laici + jus epal = RM71

No comments:

Post a Comment