Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 19, 2010

hutangku padamu

hahah.baru je post new entry...tetiba kena tag...


oleh sbb aku berhutang pd mu Zue, aku jawab terus ni..hehe


1. write 5 interesting facts about the person who give u this award
facts sudah pasti, tapi interesting? x tau la.hehe

a)suka masak nasi, sbb masa kami practical sama2 di zaman U, dia la yg selalu masak nasi (ok x?)

b)suka shopping dan travel x kira masa

c)mempunyai seorang puteri berumur 1 tahun 4 bulan ketika ini

d)mula aktiviti blogging ketika dalam pantang

e)pemegang card Jaya Jusco just like me.hehe


2. write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

a) suka diambil gambar tapi x suka berposing.yes, I like it if u take my candid photos

b) suka beli perfume tapi x pakai..especially the little pretty sample bottles

c) suka pergi pasar malam..sejak zaman cintan cintun hingga skrg.sebelum ni x suka tapi sejak kenal En Nas, jd seronok bila pergi pasar malam

d) suka beli buku tapi x baca..so true..harap umur aku panjang sbb aku beli buku utk dibaca bila pencen nanti..

e) favourite kerja rumah ialah membasuh pinggan

f) x suka pergi klinik sbb I believe that I can take care of myself bila demam

g) bercita2 utk membina tandas/bilik mandi awam di tepi pantai suatu hari nanti

h) mahukan compact car instead of big cars sbb senang parking

i) sudah ada senarai nama utk anak2..future children..

j) kaset pertama yg dibeli long time ago ialah kaset KRU..yeay.aku lah peminat x setia KRU

3. pick your most 10 deserving recipients and describe themx sampai 10 org kot

a) shafizah hisham - makchor sharul

b) fariha - "along anak ayah"

c) sesapa pun blh buat la kalau nak.hehehe

1 comment:

  1. miza, wat mai sini perfume ko tuh, bagi aku tolong abiskan..huhuhu..

    ReplyDelete