Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 26, 2010

menunggu prince charming

eh, xde maknanya..prince charming apa kebendanya? ni bukan zaman cintan cintun..lain bebenor perasaan dulu vs skrg.

kalau dulu, masa bercinta dgn En Nas, hati jantung berdebar2 menunggu En Nas dtg jemput dgn kete kancil merahnya..masa tu kancil tu dia dah modified enjin besar.so sejauh 2 batu blh dengar dia nak sampai dah..hati berbunga2..

skrg bila dah kawin ni, dah lebih 2 tahun dah (syukur)...rasa sakit hati pun ada kalu dia lewat 2 minit..maklum la, dari zaman cintan cintun En Nas jenis punctual.sampai skrg pun dia punctual, so kadang2 bila dia x dpt tiba on time (selalu salahkan traffic jam)mula la aku tarik muka 14..???

aku dan En Nas mengamalkan berkongsi kereta sejak 2-3 minggu ni..dia kata dia blh jemput aku lepas waktu kerja on time.aku suka bangat sbb x pyh drive.tiba masa aku dihantar dan dijemput.suka 3x

tapi hari ni En Nas ada meeting..habis lewat plak tu,x tau bila habisnya.udah2 la tu Tuan Pengerusi.En Nas ada anak bini yg nak dibawa shopping mlm ni.ngeh ngeh ngeh

but is this the price I have to pay bila berkongsi kereta? xpe lah. aku redha.yg penting kerjasama En Nas selamat dalam perjalanan nak jemput aku.

aku masih blh tersenyum sambil tunggu En Nas dtg jemput sbb he promised to bring me to Alamanda utk dapatkan sling bag yg aku nak tu.so far he never breaks his promise.


that's one of the reasons why I love him so much....



yea..udah..

No comments:

Post a Comment