Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 5, 2010

cipom

dah 2 hari aku ber'seminar' di cameron highland ni.tinggal lg 2 hari

tadi aku bershopping bersama staf2 yg lain.seronok sgt sbb mmg dah budget nak menyopping dan ada lg baki duit utk menyopping esok lusa sblm balik.

org pertama yg akan aku gigit peluk cium ialah si cipom tu...anak aku mmg suka hati aku je nak panggil dia apa.kadang2 tu panggil pom,ayum,bum/bom,kuting,tutin,ikut sedap mulut aku je..ala, time ni la nak manja2 dgn dia, time dia masih baby lg ni.dah sekolah esok x blh le panggil dia mcm tu.

masa shopping td as usual barang utama yg aku cari adalah utk cipon and myself.En Nas x pyh nak beli kan dia pape. dia xkan pakai.dia x minat benda2 mcm ni.

selalunya aku akan belikan cipom baju yg ada tulisan tempat yg aku pergi tu.tapi td mcm x berminat plak nak beli.dia pun dah besar, aku nak hentikan pakai baju2 mcm ni.dah x lawa aku tgk.aku belikan dia toy..



chop ! aku lapar dan ada few minutes je utk mkn before seminar starts..so aku sambung mlm ni ye,tu pun kalau aku x ngantuk k

No comments:

Post a Comment