Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 6, 2010

mother-son bonding

aku rindu bau mulut sharul yg busyuk masyam bau susu tu

call me weird tp ada aku kisah?

semakin hampir nak balik rumah, semakin rindu aku pd cipom

dulu sebelum sharul ada, sepanjang tiada di rumah mmg la rindu pd En Nas
tapi sejak ada anak, En Nas jatuh no 2...heheh
dulu sharul x suka sgt kat aku, dia prefer Abahnya..sebab aku garang dan suka marah2 dia.tapi sejak aku pregnant 2nd child (sebelum miscarriage tu)...dia makin nak manja dgn aku.
dia minta didukung, diriba,...makin nak dekat dgn aku...since then aku pun mula kurangkan marah2..loving this feeling so much

Alhamdulillah sampai sekarang...dulu dia mmg nak kat En Nas je sbb En Nas lebih sabar
tapi skrg sharul pandai ambil hati kedua2 parents dia, equally


oh how I wish he'll look more like me !











p/s : balik nanti kena beli berus gigi utk sharul

No comments:

Post a Comment