Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 31, 2010

@enstek di hatiku

pagi ni sepatutnya merancang nak browse rumah once again di @enstek
selepas breakfast dan bawa sharul mandi pool di Precint9.

aku sedar dari tido jam 7 pg tp kepala sakit sgt, aku sambung tido memandangkan En Nas masih berdengkur dan sharul masih x sedar.

sedar2 dah jam 9.agak lewat utk dpt tempat di food court Presint9 tu kalau waktu mcm ni.

kepala masih sakit, tp sbb dah lapar, aku bangun bersiap2..

sampai food court, laju je En Nas tuju kedai nasi lemak yg pernah kami mkn last time



blh tahan sedap nasi lemak makcik ni masak.org yg beratur nak beli nasi lemak ni pun ramai


aku masih sakit kepala.rasa xder selera pun ada.tp perut lapar gila.aku cuba mkn sesuap nasi.terus rasa nak cirit buang air besar dan muntah.

aku minta En Nas hantar aku blk sesudah dia dan sharul mkn.aku mmg x blh tunggu.lgpun sbb aku x nampak tandas pun kat food court tuh.


En Nas hantar aku blk.aku sempat mkn 2 suap nasi je.mmg x lalu nak mkn dah.


lps hantar aku, aku suruh En Nas bawa sharul mandi swimming pool sbb dah janji dgn cipom tu.kesian dah sebut2 'nak andi?' 'andi olam'


sementara aku di rumah, aku buang segala toxin dlm badan.lepas berak, muntah lg tu.muntah blk nasi lemak 2 suap td.


aku tido blk sbb nak hilangkan sakit.padahal x mengantuk pun.tp sebelum tdo aku ambil pain killer yg ada dlm kabinet dapur.


aku x tau apa punca sakit kepala tu...fikir punya fikir....yes ! ni yg aku alami masa kat cameron highland dulu..KUBIS ! baru teringat aku makan kubis mlm sebelum aku sakit kepala.masa kat CH pun mcm tu juga.


mmg sah..aku nekad xnak mkn kubis lg lepas ni kecuali coaslaw KFC


aku sedar masa En Nas dan sharul blk umah tengah hari tu, tp aku tdo blk sbb sakit kepala x hilang.mkn masih x berselera

bangun jam 3 ptg ko...baru rasa lapar teramat sgt..aku minta En Nas turun bawah ke kedai mamak beli megi goreng.and he did . tu dia, breakfast kul 3.30 ptg.hehe

lepas mkn, kami ingat nak sambung plan ke enstek, browse rumah idaman hati


jam 5 ptg kami ke enstek.tapi dah tutup officenya.apa lg, snap2 gambar je la.dah sampai


















lepas tu kami mkn di kedai mkn Buluh Perindu di sepang











berselera sungguh cipom ni




so how's your weekend?


p/s : akan kembali ke enstek esok sbb ofis dah tutup hari ni

1 comment: