Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 19, 2010

sampai juga

adalah malas utk menaip tapi nak post jugak entry bersiar-siar di Bandar Melaka ni.sila layan gambar.


ini adalah kali pertama En Nas sharul ke Bandar Melaka.hehe
utk pengetahuan semua, En Nas lahir dan membesar di Sabah, jadi aku x heran la kalau ni first time dia jejak kaki ke Melaka..

aku ke Melaka atas urusan kerja (lokasi - Masjid Tanah), dan aku minta khidmat En Nas utk drive aku ke sana instead of sorg driver jabatan yg aku x berapa percaya dia blh bangun seawal pg (driver kepercayaan aku cuti pd tarikh ni).


selesai tugas, tanpa diminta En Nas bawa kami bersiar2 di Bandar Melaka.masing2 x tau jalan, hanya mengharap pd signboard..hampir putus asa hingga nak balik putrajaya la mencari bangunan merah tu



akhirnya....bila dah jumpa, kami isi perut dulu....lepas isi perut baru kami bersiar2 naik beca



oh I wish to go inside and tell my father what's inside.rasanya dia pun x pernah masuk sini.














saya x segemok itu ok, baju tu yg besar ( x mengaku gemok.hahaha )






Ibu syok sendiri bergambar sorg2



gambar diambil oleh pakcik beca



lagi gambar yg berlatar belakang x menarik diambil pakcik beca.thanks but no thanks pakcik.




kali pertama En Nas dan sharul naik beca









-sekian-

1 comment:

  1. hehehe..myself pon xpernah lg amik gambo depan benda2 alah ni semua..wpun namonyer org mlk

    ReplyDelete