Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 6, 2010

sesi menayang barang yg dishopping

hello again,

seminar dah habis, kita sambung entry ini..

aktiviti wajib selepas shopping adalah menayang barang2 yg dishopping...sorry la pd org2 yg x biasa, tapi pada family yg dah kenal aku, mmg dah lali yg aku suka 'memperkenalkan' barang2 yg aku shop depan family members kecuali groceries la....xkan nak tunjuk ni bawang, susu tin,plastik sampah...bla bla bla...(ok, not funny)

jadi aku akan tayangkan semua barang2 yg aku beli



ni lah magnet2 yg bakal dipecahkan oleh sharul

benda pertama yg aku nampak ialah benda alah ni...murah beb...RM1 each !

kalau biasa mau 3 for RM10....the good thing this time was I checked each one of them kemampuan 'mereka' melekat kat besi..puas hati bila membayarnya

aku dah target nak beli 1 kotak teh uncang perisa whatever each for my mom and MIL

then I saw



kalau ikut mata aku yg rambang ni..semua perisa aku nak beli..tapi siapa yg nak minum nanti? I'm not a fan of tea


jadi aku beli 2 je..



satu perisa rose, another is strawberry....menarik?



I need this...bantal peluk baru since sharul dah buat bantal peluk lama aku hak milik kekal dia...



ni la toy sharul yg terbaru..a soft hammer..bila diketuk, keluar bunyian gelak ketawa toddler....menarik?



ni mmg aku beli sesaja nak buang duit...sbb cantik walau xder sesapa yg suka mkn..

aku teringin nak buat birthday party utk sharul someday.so utk his next birthday, aku nak buat party and this will be on the buffet table



barang yg paling mahal aku beli mesti lah utk diri sendiri kan? ahaks..



tapi aku x lupa belikan apa2 yg murah utk adik2 ku yg tersayang...


p/s : yes, I found a pair of socks


benda alah ni kalau kat Giant RM0.99 je! tapi sbb aku bodoh dah tau nak tdo hotel x bawak stokin, bayar le RM5.90...nipis je stokin ni.hampeh!

1 comment:

  1. hah..miza..fridge magnetic kat umah aku..semua dah hancur...dikerjakan si budak hazim...huhuhu...

    ReplyDelete