Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, January 22, 2012

keluar juga akhirnya

dah lama rasanya x keluar dari rumah.padahal 2 hari je.aku mmg x larat berjalan sbb sakit pinggang/belakang.jln pun terhenjut2.last aku keluar hari jumaat, tu pun perjalanan dari rumah putrajaya ke rawang.duduk dlm kereta.biasanya aku keluar skrg hanya pergi ke tempat kerja.nak shopping/beli barang /makan xde la.mkn mlm pun En Nas akan belikan sebelum balik kerja.dah lama x masak sbb x larat nak turun naik tangga.ye la, kalau masak, nak tunggu thawing lagi..balik kerja je, mkn, pastu lepak kat tingkat atas.

akibat kebosanan melampau, aku paksa diri aku keluar dgn family mlm ni.aku mmg nak beli few baby wear dan barang2 utk masa berpantang like bengkung, jamu, lain2.

first attack ialah kedai pakaian kanak2..nak cari newborn wear sbb yg lain2 tu like set tilam, skin care, stokins, dah ada.

tapi kecewa sungguh. 1 romper je aku berkenan. tu pun harga rm14.aku xnak la keluar kedai dgn sehelai baju je.so aku rembat set blanket utk tambah purchase.


sebenarnya aku nak survey harga baby wear di kedai dan online.nampaknya aku prefer online shopping sbb byk pilihan dan harga berpatutan.










and or course, got somethings for myself too...kejap je shopping.tu pun di ground floor je.x byk jln sgt.kami terus dine in di kedai mkn, then blk.









aku puas hati

No comments:

Post a Comment