Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 9, 2012

: )




sukeeeeeeeeee..rasanya baru order minggu lepas...x jangka akan terima se'awal' ini.






this is the 2nd item aku beli online. sebelum ni (few months back)teringin nak membeli online tapi aku susah nak percaya benda2 mcm ni.takut tertipu.tapi disebabkan ramai dah kawan2 mengamalkan benda ni, aku pun men'jebak'kan diri...


beg ni aku dah berkenan sejak mula2 tgk...sbb byk benda boleh letak..anak kecik pun nak masuk 2 org.segala keperluan diorg aku nak letak dlm 1 beg je.khas utk travel, utk ke taska perlu beg asing2. this is the right bag for me.biar la xde jenama pun.murah je







aku berjanji dgn diri sendiri, aku limitkan pembelian setiap item x lebih dari harga RM100..so kalau tertipu pun, xpe la duit burn.dan....aku juga limitkan pembelian x lebih dari 3 benda setiap bulan...so far aku disiplin (baru bulan pertama ni.hehe)

No comments:

Post a Comment