Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 17, 2012

kali ke-2 di hospital Putrajaya




a regular 'every 2 weeks' pregnancy check up ended up in the hospital today...

appointment jam 10 pg, aku dah sampai klinik kesihatan (tempat regular check up) 15 minit sebelum. agak lambat sikit nurse check sorang2 hari ni sbb last time masuk sorang je, keluar bilik x lama lepas tu.

aku pun x terkecuali..lama gak nurse check..x sangka problem bila nurse check hearbeat baby agak tinggi dari normal...nurse refer aku ke pegawai perubatan di bilik berdekatan....menunggu lagi


tiba giliran ,doktor tanya bila nurse check heartbeat? aku ckp less than 2 hours ago..dia check semula...masih tinggi dan referred aku ke hospital...dari gaya dia mcm x serius sgt so aku pun x panic la.huhu

aku dipantau sepanjang dalam wad..aku dpt the same bed masa first time masuk wad tu masa kandungan umur 19 minggu sebab BP aku tinggi...






lepas 3 jam being monitored, aku dibenar pulang..syukur heartbeat kembali normal lepas doktor hydrate kan aku dgn normal saline..

No comments:

Post a Comment