Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, January 21, 2012

hangat - hangat tahi ayam

so many things on my mind right now, yang kononnya nak dijadikan weekend project..tapi xde daya nak buat , walau ada masa..

sebelum ni berangan nak buat quilt blanket...jahit sendiri plak tu..siap beli mesin jahit mini. tapi sampai sekarang mesin tu masih dalam kotak lagi.ntah di mana..aku nak gunakan baju2 sharul yg dah x muat atau kotor sebagai material..tapi dapat sikit je.cukup hanya untuk buat bantal kecik kot. sayang nak pakai baju2 yg elok..mana yg boleh pakai, aku simpan untuk adik-adiknya. jadinya projek x berjalan..aku x suka mulakan sesuatu yg aku x pasti aku akan habiskan.



idea ke-2 ialah scrap book, kononnya nak abadikan gambar2 important events dalam family aku tapi....malas nak kumpul material dan cuci gambar...the idea just got stuck in my mind.....sigh


buat masa ni aku menghitung hari je la..tunggu babygirl lahir, then kalau boring sgt waktu berpantang, mungkin aku akan teruskan projek scrap book tu..

No comments:

Post a Comment