Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, January 8, 2012

hujung minggu ni weekends yang paling aku suka.
mungkin sebab pertamanya, hari jumaat lepas aku dikejutkan dengan berita gumbira di tempat kerja.

weekends ni aku dapat REHAT secukupnya. rehat dari berjalan2, rehat dari buat kerja2 berat...sebab aku berehat di rawang, rumah Mak.

En Nas balik ke rumah Mak di Beruas tanpa aku dan Sharul.Dari awal lagi aku dah cakap aku x larat duduk dalam kereta lama2.sebab severe back pain.bayangkan aku baring pun rasa seksa...sampai x blh tido...

sumpah aku x ambil kesempatan x buat kerja rumah...aku x larat nak tunduk, kutip barang/mainan sharul yang bersepah tu.kerja yg aku larat hanya basuh pinggan.
Mak yg byk tolong basuh berak sharul, mandikan dia dan pakaikan baju dia.aku buat semua tu di rumah sendiri sbb terpaksa..
Abah plak rajin melayan sharul dan bawa dia keluar ke kedai. aku dapat rehat dari semua tu.syukur sgt.tapi aku still buat kerja2 di rumah sendiri.


terima kasih family, tunggu la aku habis tempoh berpantang, aku janji aku akan buat kerja2 rumah semua


En Nas ada call tengah hari tadi, tanyakan ada apa2 makanan barang x yg aku teringin kat Manjung, dia boleh belikan dan bawa balik.Aku memang xkan order apa2 kecuali bila teringin sgt sbb ku x suka mkn makanan sejuk.

jam 5.30 tadi En Nas call sekali lagi, on the way katanya.dia beritahu ada sesuatu yg dia belikan aku yg aku akan mkn sampai licin ! excited plak dia...I wonder what that is


sekarang aku menanti apa makanan yg En Nas beli tu sambil nak berkemas2 balik ke Putrajaya




























seafood and chicken cheese rice all the way from Pantai Remis ! aku x request tapi bila dah ada depan mata, mustahil aku menolak...thank u sayang...u know me well



selain bihun Mak untuk minum petang




Perfect weekend !

No comments:

Post a Comment