Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, August 21, 2010

surprise for me

aku di rawang sejak semalam,berbuka puasa dan bersahur dgn masakan Mak buat pertama kali sejak bulan puasa ni.
Adik pun balik dari Ipoh.tapi kami x berbuka sama2.dia naik ETS dari Ipoh ke Rawang,sampai pukul 8.10 mlm.
Iqah x dpt blk rawang seperti jumaat2 yg biasa.pagi ni dia ada test.lepas test baru blh blk.
Pit buat surprise sbb dia blk tanpa pengetahuan aku.
En nas lepas hantar aku dan sharul,dia blk ke putrajaya sebelum jam 9 sbb dia kerja pagi ni.kalau nak berulang,jauh dan penat.

pit blk bukan dgn tangan kosong.ada 1 plastik warna putih saiz sederhana.aku nampak ada kotak dlm tu.
biasanya dia akan bawak sumthing utk sharul, especially kalau blk dari overseas.biasanya toys la.

so sharul dgn senyum kambingnya menggedik kat pit sbb dia perasan bungkusan dlm plastik tu dia punya.tapi pit kata "ni bukan sharul punya"
so aku fikir ni mesti utk mak.tapi biasanya dia akan bgtau awal2 benda yg dia bawa tu utk mak.x pulak dia menyuarakan apa2.

few minutes lepas dia amek nafas,dia ckp "ni scale....."
bila aku dgr dia ckp scale je, aku dah x dengar apa ayat seterusnya.
aku terus focus pandangan pd benda tu sambil dia keluarkan dari plastik dan kotak.

-

-

-

-



front view




the back view -

-

-

-

tadaaaaa.....




benda alah ni mmg aku ada mintak dia belikan masa dia nak gi Singapore sbb ada member tu kata kat sana lebih murah berbanding harga kat malaysia.masa aku minta tu kebetulan bulan birthday aku.x aku anggap ni hadiah bday la ya.hehe

masa dia pulang dari singapore, xde benda yg ku nantikan tu.aku xde la kecewa sbb aku x harap pun dia cari benda tu kat sana.yg penting msg yg nak disampaikan ialah I wanted him to know what I want.kalau nak cari kat malaysia pun xpe sbb he can afford it.

benda alah ni bukan setakat bgtau berat badan fizikal, tapi dia blh measure berat lemak dalam badan (body fat), visceral fat, BMI, body age, dan sebagainya. suka 44x

tunggu punya tunggu, bulan beganti bulan....xde..

tapi serius aku x kecewa.

tapi mlm td mmg betul2 x kusangka...jumpa jugak dia dgn benda alah tu.hehe.setelah seian lama, aku ingat dia dah lupa...oh TERHARU

sekian, terima kasih :D

No comments:

Post a Comment