Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, December 30, 2010

pandai ngelat dah skrg

sharul....sharul...ko pun mcm Ibu jugak.liat nak bangun pagi.nasib baik cik Tika ko ada.kalau x, ke taska la juga ko.


anak aku yg seorg ni mmg dah pandai buat trick xnak gi ke taska.dah lama dia x pergi taska.kalau la di sekolah, attendance memanjang merah.

seperti biasa aku bangunkan sharul pagi tadi..dia mcm biasa kata "nak tido....nak tido"

budak dah blh bercakap la katakan.

nak kata tido lewat, x juga..dia tido kul 10-11.hehe.ikut time tdo mak bapak dia la.smlm waktu tido mcm biasa

tapi mungkin dia tau, di rumah ada cik Tika yg blh jaga

adik ipar aku tinggal bersama sejak seminggu lalu sbb dia dah habis SPM, boring agaknya duduk di kampung.

balik kpd sharul, dikejut2 bangun secara manja..xmau nya dia bangun.siap golek kiri kanan sambil peluk bantal busuk Ibu dia

Ibu gerak cara kasar sikit...aku terus dukung dia closer to my body (xla kasar sgt kan?)

dia menendang2...aishh

dpt jugak aku dukung sbb memikirkan aku dah lambat nak gi kerja ni



sambil aku dukung, dia menggoncang2 kan badannya sambil kata "nak tido...nak tido"



aku jadi x sampai hati nak hantar dia ke taska.after all, I know how he feels


aku kesian nak suruh cik Tika jaga sbb dia demam..tapi sharul meronta2


last2, aku bawa dia tido bersama cik Tika..sharul apa lagi, menangis mengadu konon dgn cik Tikanya.


last2 dia tido dgn cik Tika sampai kul 10 lebih pg td..amboi3x


thanks Tika sbb jaga sharul..

sharul, ni last chance ye, minggu depan gi taska.nanti sharul pergi taska, org lain dah x kenal siapa sharul,ok?


x mau manja2kan anak sgt.nanti kalau Tika dah balik kampung,susah.

3 comments:

  1. iye?heheh cousin ye..nanti akak ada projek nak guna model leh la riki2 melalui mizah hehehe..sudi ke dia, sebab akak ni hanya serangga semut merah diorg tu sang gajah hehehe

    ReplyDelete
  2. dia mesti suka.sbb pernah buat modelling sikit2.tapi dia masih belajar la kak di kelantan.katanya nak sambung degree

    ReplyDelete
  3. oh ye..eh akak balik kelantan nanti leh la photoshoot diorg berdua..dua2 duk kelantan ke?leh tak mizah riki2 kan dia?awk ada no phone akak tak?

    ReplyDelete