Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 14, 2010

menabung untuk YearEndSale 2011

here's a good idea..

disebabkan rasa seronok bershopping di hujung tahun...aku nak menabung utk shopping hujung tahun depan.heheh

kenapa aku suka shop pd akhir tahun?nak kata murah, x berapa la sgt.only few items je yg murah mcm stock baju2 yg dah lama.

tapi byk pilihan semasa bershopping.contohnya baju2 budak.
paling aku suka kadang2 ada cute/pretty packaging sempena Christmas tu especially beauty products
waktu YES la pengaruh shopping dari family dan kawan2 paling kuat..masing2 menunjukkan barangan yg mereka beli with a good offer, owh saya pun nak jugakk

oleh itu saya mau kumpul duit utk dibelanjakan utk YES tahun depan, ok x?


hehehe





ni tabung En Nas, dia ni jenis x suka bagi syiling kat cashier, kononnya xde duit kecik, padahal malas bawak syiling kemana2.balik kerja je, asal ada duit syiling dia akan masuk dlm tabung ni.tabung buatan sendiri.


p/s : kalau nak menabung, x perlu beli tabung kat kedai, guna pakai apa yg ada je.lebih jimat kan?

No comments:

Post a Comment