Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, December 8, 2010

cuti kemas rumah

hari ni aku cuti lagi.saje2.byk lg cuti rehat aku.aku isi borang utk 6hb dan 8hb.
mlm td aku berkeras dgn En Nas nak hantar sharul ke taska sbb aku nak kemas rumah ni sampai xder habuk langsung.ye ke?kalau sharul ada, aku x blh buat kerja.he wants my attention ALL THE TIME.

see what I mean


bangun2 tdo, nak menempek kat riba aku.took me 1 hour to put up 1 entry


tapi aku berjaya goda dia tgk vcd doraemon.hehe (cute je that he's singing along the doraemon song.haha)
kalau tgk doraemon je mesti ada 'nemon' dia.




sharul dan 'nemon'...bertuah 'nemon'.kecik2 lg dah pegi alamanda ;p


bila aku bangun pg ni, kesian plak tgk budak ni tdo dgn lenanya.x sampai hati nak bangunkan dia utk ke taska.sharul ni mmg liat nak bangun tdo.bila nak salin pampers dia,confirm aku kena tendang sbb kacau dia tdo..tiap pg sblm ke taska, dia akan ckp " nak tdo".bila aku tanya dia "nak pegi taska?", dia confirm balas "tak nak".kalau dlm hati dia mungkin dia akan ckp "Ibu ni tanya soalan bodoh kat aku hari2" hahaha




putera sedang beradu



typical scene on the way to taska tiap hari


tapi pg ini, didorong dgn perasaan malas nak siapkan dia...aku x hantar dia ke taska

tapi aku doa diberi kesabaran yg tinggi utk melayan keletah anak aku yg nakal ni..


tgk tu...vcd doraemon x habis lg, dia nak tukar Shrek plak....layan...!

No comments:

Post a Comment