Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, December 5, 2010

I love year end shopping !

yes..aku suka bulan december sbb musim shopping dan musim cuti2 malaysia

bila berada di shopping mall, suka suasana orang ramai berebut2 handbag, kasut, pakaian dll.paling suka kalau tgk ruang pakaian longgok yg ada sign 50% off dan paling menarik perhatian aku yg 70% off.

ni antara barangan yg aku beli dalam bulan december ni








berjanji dgn diri sendiri utk rajin menjaga muka



terus signed up utk jadi member for free.kumpul points sepanjang setahun, blh tebus utk dptkan product secara free.tapi hujung tahun points dikira burn kalau x tebus atau x cukup 1000 (minimum) utk tebus.xleh carry forward (mcm cuti rehat la pulak).adoi...rugi kalau dah nak habis tahun ni..



my second luggage, saiz lebih kecil dari Pierre Cardin, dpt beg kecil kat atas tu to go with it.



murah je..cap 'buaya'






yes..aku suka Carlo Rino sbb selesa sgt.

I was a Vincci kind of girl, now Carlo Rino kind of girl woman.hehe

owh..aku sudah tua


my best catch is....






Carlo Rino again....sbb harganya bawah RM100 : )

No comments:

Post a Comment