Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, November 16, 2010

nak balik cuti....

esok hari raya !

aku baru hampir sampai ke rumah jam 3.30 dari johor.aku minta driver turunkan aku kat ofis En Nas di salak tinggi sbb confirm En Nas belum siap kerja lg. so buat apa aku nak tunggu di ofis putrajaya ? lain la kalau aku bawa kunci rumah.aku selalu lupa nak bawa kunci rumah tiap kali outstation.

raya haji tahun ni kami balik beruas lg.tapi atas tuntutan kerja, kami blk beruas pagi raya.kami masing2 dah minta cuti khamis dan jumaat.


kerja mesti siap sebelum blk kg.kalau x, asyik2 berdering telepon En Nas tu.



seriusnya pakcik !



aku pun tetiba mood nak siapkan report hasil lawatan audit aku ke ladang2 ayam di johor tu dtg.aku kena beri markah dan pertimbangkan sama ada sijil akreditasi mereka boleh diperbaharui atau x.








adoi..kerja x habis lagi.En Nas dah ajak balik.dia nak belanja mkn.yahoo..harus minta yg mahal2 sedap2.

mlm ni kena sambung kerja lagi

No comments:

Post a Comment