Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, November 3, 2010

a message from home

mata x blh nak buka lg oi.aku dah penat.nak tido.
bayangkan aku dah bangun jam 6 pg, naik flight ke Miri jam 8.30 pg.
flight 2 jam lebih, sempat gak terlelap.tempat duduk sgt selesa sbb x ramai org dlm flight.row aku xde org, aku sorg je duk tepi tingkap tu.
sampai Miri, tunggu flight ke Mukah plak jam 12 lebih.
akhirnya sampai di Mukah jam 2.05 ptg.checked-in hotel, pastu cari tempat mkn utk lunch.lapar la beb dah lepas jam 2 ptg.
pastu terus ke ladang yg tercalon utk Anugerah Perdana Menteri.
sembang punya sembang, sampai Maghrib ko duk melawat farm tuh
balik hotel, mandi manda, keluar semula utk dinner
dinner was fantastic.kenyang perut mak
tapi lepas mkn, diorg duk bersembang lg sampai 10 lebih.
di Mukah 10.lebih tu dah kira lewat la
aku bosan sbb x tau nak sembang apa,aku sgt junior dan xde idea nak celah ikut mana.
keadaan aku kalau korg nak tau, sgt x tahan ok, mata ngantuk gila dengan bosan tahap......(isi tempat kosong la)
ikut hati mmg nak balik, tido...tapi muka kena la manis sbb aku pengikut je.

aku biasanya x rude, tapi sbb x tahan aku sent sms to En Nas asking how they are doing at home
harap2 En Nas x tido lg, blh la berbalas2 sms di kala aku bosan ni



he replied " Cipom dah tdo.tadi bawa dia gi isi minyak waja.dia pau nak keropok.pastu dia berak punyalah busuk.hihi"





hahahahahaha.nasib aku x tergelak kuat semasa mereka berbual.favourite SMS so far.hehe

No comments:

Post a Comment