Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, March 22, 2011

rindu.....

ada kalanya aku rindu pada mak mertua ku...aku bertuah dikurniakan Allah mak mertua yg mencurah kasih sygnya pada aku sama seperti kepada anaknya sendiri..

ada kata2 'sayangilah Ibu mertuamu sama seperti menyayangi Ibumu sendiri'

Alhamdulillah tidak sukar utk aku berbuat demikian (skemanya ayat)

aku tambah rindu pada dia tiap kali aku teringat jasa2 dia menjaga aku sepanjang aku berpantang...malah dia mula menjaga aku sejak aku masuk ke wad bersalin lagi.aku xnak cerita kat sini nanti aku akan menangis (mcm la korang blh nampak aku nangis kan?)


kesimpulannya kalau ada statement Tshirt yg kata2nya "saya sayang mak mertua saya', aku akan beli.hehe

1 comment:

  1. eh, ke lain plak kesimpulan kak miza tu..hahaha..tp betullah, setidak2nya ibu mentua kita lah yg pernah berjasa melahirkan dan membesarkan orang yg kita sayang, kan?

    ReplyDelete