Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, November 5, 2011

Bandung day 1

Morning uolls,





ni pandangan dari bilik hotel kami....

first of all haruslah menikmati breakfast buffet di hotel
tapi gambar x sempat snap sbb terlalu penuh orang.meja mkn tinggal utk aku dan En Nas je sbb kami turun lewat daripada family..kami duduk berasingan...x best : (


lepas mkn, kami bersiap utk keluar..kami dah booked driver utk 3 hari.hari pertama (Sabtu) janji keluar pukul 10.30 pg

first few outlets yg aku pergi x memuaskan nafsu hati aku.termasuklah Rumah MOde ! maybe too much expectation kot. tapi compare dgn semua outlets, rumah Mode yg terbaik..hari berikutnya aku ajak semua pergi balik sbb nak habiskan duit kat sana.

lunch time kami makan di Restoren Simpang Raya











lepas mkn sambung shopping yang x seberapa tu...kasi warm up sikit...sharul and my parents dah penat so kami minta driver hantar balik hotel..tapi aku, En Nas, Pit dan Iqah continued with shopping petang tu...


waktu Magrib di sini awal, so jam 6 ptg dah gelap, kami bungkus makanan je sebelum balik hotel.kesian family yg kelaparan...xkan tiap kali nak mkn menu room service.dah sampai negeri orang haruslah merasa masakan mereka.














malam ini lebih penat dari malam semalam...so tido lebih awal. lagipun esok hari terakhir utk shopping dan masa pula terhad.kebetulan esok Hari Raya Aidil Adha.kami janji dgn driver jam 12.30..bagi chance dia beraya dgn family dia..



oh ya...ni hasil 'warm up' hari pertama...'sopan' je kan?



good night...

No comments:

Post a Comment